2010. máj. 30.

örök álom

Minden lány életében van egy fiú

Egy örök életre elcsábító álom, mely hiú

Nekem is van… a legelső szerelem.

Tudom, őt soha el nem feledem.

Megláttam először, éreztem, van köztünk valami,

Mégis az ő barátnője mindig más valaki

Tudja, hogy szeretem, ő mégse néz rám,

Tudja, hogy meghalnék érte, mégis csak aláz.


Hiába, nem értem, hisz sok fájdalmat okozott

Mégis szeretem, és szívemben mély nyomot hagyott.

Nem ért meg engem, mégis tisztelem,

Föláldoznám érte bármikor az életem.

Csak egyszer lenne enyém, csak egyetlen pillanatra,

Lelkem szárnyalna a föld fölött a magasba.

Sajnos lassan rájövök, ez csak egy álom,

Nem fog teljesülni, hiába is várom.


Talán ennek így kell lennie,

A szívemnek talán el kell őt felednie.

Ha nehéz is lesz, megpróbálom,

De nekem ő akkor is egy örök álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése